Jag-vi-världen är en engagemangsresa som är uppdelad i tre delar.
Den tar avstamp i den egna berättelsen, tar sig via de globala målen, för att landa i ett eget förändringsarbete. Varje del är fylld med olika övningar och metoder. Använd övningarna som en helhet eller plocka de delar som passar bäst för just din undervisning. Det går bra att arbeta med metoden under ett helt läsår eller bara under en dag.
Jag-vi-världen har utvecklats av projektet Min story – vår agenda som pågick under tre år och avslutades 2024.